Veelgestelde vragen

Hoe kan ik contact opnemen met Wafflpupz?

U kunt ons een e-mail sturen op support@wafflepupz.com. Ons klantenserviceteam helpt u graag verder!

 

Verzenden jullie wereldwijd?

Ja

 

Waar wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen worden verzonden vanuit ons vertrouwde magazijn in Azië , waar we nauw samenwerken met betrouwbare partners die ons helpen een geweldige kwaliteit tegen een eerlijke prijs te garanderen.
Elk product ondergaat een zorgvuldige controle voordat het het magazijn verlaat.

Ons team is gevestigd in Nederland , waar we nauwlettend toezien op de klantervaring, productkwaliteit en ondersteuning. Zo kunt u altijd rekenen op een soepele levering en vriendelijke service .

Waar u zich ook bevindt, u kunt rekenen op een betrouwbare levering en vriendelijke ondersteuning van de Wafflepupz-groep.


Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Omdat we ernaar streven bestellingen zo snel mogelijk te verwerken, dient u wijzigingen/annuleringen binnen 12 uur na uw bestelling aan te vragen. Alle verzoeken na deze tijd worden afgewezen. U kunt uw bestelling na ontvangst retourneren en het volledige aankoopbedrag terugkrijgen.

 

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren betalingen met alle gangbare creditcards (VISA, Mastercard, AMEX), Ideal en PayPal.

 

Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?

Alle bestellingen worden verwerkt en verzonden vanuit ons magazijn. Houd rekening met extra verwerkingstijd tijdens feestdagen en uitverkoopperiodes. We verwerken bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen na de besteldatum verwerkt en de volgende dag na de verwerkingsdatum verzonden. Houd er rekening mee dat we niet in het weekend verzenden.

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Vanwege de grote vraag kan het 10 tot 12 werkdagen duren voordat uw bestelling arriveert.

 

Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?

Als u uw bestelling niet binnen 30 dagen na verzending ontvangt, komt u in aanmerking voor volledige restitutie.

 

Moet ik douanekosten en belastingen betalen?

De prijzen die op onze website worden weergegeven, zijn belastingvrij. Dit betekent dat u mogelijk invoerrechten en belastingen moet betalen zodra u uw bestelling ontvangt. Invoerrechten, accijnzen en gerelateerde douanekosten kunnen in rekening worden gebracht zodra uw bestelling op de eindbestemming aankomt. Deze kosten worden bepaald door uw lokale douanekantoor. De betaling van deze kosten en belastingen is uw verantwoordelijkheid en wordt niet door ons gedekt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen die worden veroorzaakt door de douane in uw land. Neem voor meer informatie over de kosten contact op met uw lokale douanekantoor.

 

Hoe retourneer ik een artikel?

Neem contact met ons op via support@wafflepupz.com

 

Wat als de artikelen die ik heb ontvangen defect/onjuist/beschadigd zijn?

Neem contact met ons op als u onjuiste, ontbrekende en/of defecte artikelen heeft ontvangen. Vermeld bij ontvangst van uw pakket uw bestelnummer, foto's van het/de artikel(en) en alle bijbehorende referenties. We doen ons uiterste best om uw probleem zo snel mogelijk op te lossen.

 

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Alle terugbetalingen worden teruggestort op uw oorspronkelijke betaalmethode. Als u met een creditcard of betaalpas heeft betaald, worden de terugbetalingen binnen 7-10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of uw annuleringsverzoek naar de bank van de kaartuitgever gestuurd. Neem contact op met de bank van de kaartuitgever als u vragen heeft over wanneer de terugbetaling op uw rekening wordt bijgeschreven. Als u nog geen terugbetaling voor uw retourzending heeft ontvangen, kunt u het volgende doen: Neem contact op met uw bank/creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat de terugbetaling op uw rekening wordt bijgeschreven.

Contactformulier